Tuesday 11 March 2014

Perbezaan replika handbag yang dijual meluas dipasaran

      First of all, untuk post yang pertama, saya nak cerita pasal handbag. Sebab kita semua akan rambang mata bila tengok orang jual handbag. Padahal kita tak tahu pun status handbag tu original ke x..hee..hee.. 

Sebuah replika handbag yang berkualiti tinggi  kelihatan lebih 'real' dengan replika asal. Oleh kerana harga yang rendah dan penggunaan praktikal , semakin ramai orang cenderung untuk membeli replika berkualiti tinggi dan bukan yang asal. adakah anda tahu berapa banyak nilai yang berbeza replika ada? 

Gred B / AB / A
Ia sepatutnya menjadi replika item termiskin. Satu-satunya bahagian yang sama dengan item asal mungkin logo. Gred B / AB replika beg tangan mempunyai harga yang rendah , dan kebanyakannya ditemui di pasar jalanan , Anda boleh mengetahuinya samada ianya palsu hanya dengan pandangan yang santai. Bahan yang digunakan untuk Gred B / AB replika beg tangan kebiasaannya menggunakan kain yang kualitinya paling rendah, aksesori yang kualitinya paling rendah, perkakasan dan kraftangan yang berkualiti rendah juga. biasanya dijual dari RM 60-70.

Gred AA / AAA
Ia boleh dikatakan bahawa replika Gred AAA / AA adalah berkualiti sederhana , yang lebih elegan dalam tekstur dan lembut untuk disentuh daripada Gred B / AB / A replika . Kulit syang digunakan dan teknik jahit hanya begitu-begitu, dan pakejnya adalah lebih menarik daripada Gred B / AB / A replika. Kualiti keseluruhan adalah baik dan tidak haus walaupun ianya digunakan untuk jangka masa yang tertentu. bahan yang digunakan  termasuklah kain biasa, aksesori menggunakan kulit palsu, perkakasan agak berkualiti dan kraftangan yang baik.
biasanya dijual dari RM 120-150.


Gred AAA + 7 Seperti / Bintang 7 Bintang
Gred A + replika juga dipanggil Gred AAA replika lebih Seperti atau Bintang, kualiti yang lebih baik daripada purata . Teksturnya agak bagus, begitu juga kraftangan dan butiran. Seluruh beg tangan melengkapi permintaan pasaran. Bahan yang digunakan untuk gred AAA + replika beg tangan termasuk : kain pepejal, aksesori menggunakan lapisan atas kulit palsu yang warna tidak akan berubah dengan masa, perkakasan kualiti yang sama. biasanya dijual sekitar harga RM300-500



Gred Super A
Beg tangan replika milik gred ini diperbuat daripada kulit lembu yang diimport yang warna akan bertukar menjadi warna lilin lebah selepas digunakan untuk beberapa waktu atau basah. keseluruhan handbag dibentuk dengan teliti, corak dan saiz perlu dibentuk dengan teliti, kelihatan hampir seperti yang asal. Beg tangan replika gred ini agak popular di kalangan pasaran kerana harga yang berpatutan dan kualiti yang baik. Bahan yang digunakan termasuk : kain pepejal berkualiti tinggi, aksesori menggunakan kulit yang diimport dan perkakasannya juga.


01:01
Beg tangan replika milik gred ini diperbuat daripada kulit lembu yang diimport yang warna akan bertukar menjadi warna lilin lebah selepas digunakan untuk beberapa waktu atau apabila basah. Corak dan saiz perlu diperiksa dengan teliti kerana mereka sophisticatedly dibuat dan kelihatan seolah-olah replika asal handbag. Setiap beg tangan gred ini di buat dengan teliti dan penuh perhatian bagi memastikan ianya kelihatan sama dengan beg tangan 'original'. Perbezaan utama dari 01:01 replika beg tangan adalah dalam kraftangan , yang  masih canggih. Setiap perinci telah diberi  perhatian khusus dan pelaksanaannya adalah lebih bagus daripada beg tangan yang asal .Disebabkan kerja yang  rumit diperlukan , replika gred ini tidak dijual secara besar-besaran dan biasanya dijual secara 'limited edition', dan dengan itu harganya adalah agak tinggi. 


Tahap tertinggi beg tangan replika menikmati kelebihan harga yang berpatutan , elegan dalam tekstur, mutu kerja yang indah dan prestasi kos yang tinggi, dan dengan itu ia merupakan pilihan terbaik bagi mereka yang tidak mampu membayar tulen tetapi lama untuk kualiti yang tulen . =)

3 comments:

  1. Barulah tahu gred beg nih...sgt membantu saya...tk berkongsi info...

    Jemput ke blog saya:)
    http://www.mamavitashoppe.wordpress.com

    ReplyDelete